KLAR och HEMMA!

ÅÅH det är så skönt att vara klar med skolan!!! Jag är officiellt klar med mitt sophmore year och jag är halvvägs igenom min tid i USA, vilket är ogreppbart att förstå. 
Det var rätt mycket att plugga, ordna och fixa innan jag åkte hem, därför har uppdateringen varit lite dålig.

Nu är jag iallafall hemma i kära Sverige igen, känns ganska underligt men skönt.
Idag hade jag min första dag där jag kunde sitta på min altan och inte göra någonting, för första gången sedan i höstas.

UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Lena / simmamma

Blir så nyfiken, vad pluggar du för något ?

2010-05-19 @ 22:22:17
Postat av: Jingan

Vad är det du läser borta i USA Becca?

/ Jingan, gammal simmare :)

2010-05-20 @ 06:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0