Halloween

En sådan här aktiv helg som jag precis haft har jag inte haft på länge!

Recruits - som jag var ansvarig för denna helg = FULL FART!

Alumni meet - då de gamla avdankade simmarna kommer tillbaka och tävlar mot oss, som 50-manna. Min tränare Brian hoppade i på 200FRISIM!? det såg ut att göra så ont så ont... stackarn

Homecoming week - massa grejer på gång hela veckan på campus som avslutades med att vi vann överlägset i fotbollsmatchen mot Washington state 49-0 (där jag fick gå ner på planen innan matchen!!)




Inte det lättaste att ta kort på en massa framrusande jättar bland galna fans


  
Close up på the marchingband och en del av student section innan matchen


Halloween - Högtiden folk har laddat för hur länge som helst. Varenda KOTTE var utklädd i hela stan! och en del är så otroligt kreativa med sina kostymer. Jag däremot gick en enkel väg när det gäller kreativitet och lånade Johannas gamla Hippie kostym!



Hippie, krita, tysk, midsommarflicka, köttbulle, spaghetti, cowgirl, Guido (någon som sett Jersey shore?)




Det här sköna Tetrisparet stötte jag på på Mill senare på kvällen!




Kommentarer
Postat av: mamma

Vad är tetris?

2010-11-02 @ 19:53:26
Postat av: Anonym

Coolt gäng.Ni verkade ha kul.pappa

2010-11-02 @ 21:43:44
Postat av: Vic

Tyckte du liknade mamma lite! haha

varför gick du ner på plan va du sån där cheerleders eller?



Puss

2010-11-03 @ 08:40:18
Postat av: becca

haha ja jag tyckte jag också jag såg ut som mamma!!

neej jag var verkligen inte cheerleader, bara fick gå ner för att jag hade en recruit.

2010-11-03 @ 19:51:05
URL: http://ejdervik.blogg.se/
Postat av: Vic

måste du säga att chris utklädnad va tråkig:P

2010-11-04 @ 13:46:19
Postat av: vic

JU skulle det stå:P

2010-11-04 @ 13:46:48
Postat av: mamma

Håller inte med Vic. Jag tycker Chris utstyrsel var kul. Han såg riktigt ut som en italiano.

2010-11-04 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0