World Cup

Nu i helgen har jag följt allt som händer på Världscupen hemma i Eriksdalbadet. Jag blir så himla sugen på att vara med!! Världscupen på hemmaplan brukar alltid vara något riktigt speciellt! och det vore ganska roligt att slänga mig in i den där svenska bröstsimsfajten... Men det får vänta, Iallafall några veckor, tills jag, för er som inte visste, kommer hem för att simma SM i Stockholm!!




Den här bilden är från sist jag var hemma på SM 2008, Jag siktar på en favorit i repris med mina Täby simmare, för det var så otroligt kul sist!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska bli så himla roligt att träffa dig Becca! Hoppas bara att Ella sköter sig så att jag verkligen kan åka upp till Stockholm, jag håller tummarna!

2010-11-08 @ 16:00:10
Postat av: vic

åh rocka på, rocka på!

2010-11-08 @ 17:20:12
Postat av: Elin

Men när?

Längtar! Får väl se dig kick-as med svennarna här hemma?! =)

2010-11-08 @ 20:45:45
Postat av: Anonym

you are borne to be the best number one and noting less

Pappa

2010-11-09 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0