Hagelstorm?!

Hagelstorm i Arizona?! "Nu går solen upp i norr" som min farmor skulle sagt.
I Måndags och Tisdags regnade det vita golfbollar från himlen. De slog hål på både bilrutor och husfönster. Jag bara hoppas att ingen blev träffad i huvudet för det kan aldrig slutat bra.

Träningen blev till och med INSTÄLLD måndag eftermiddag och avbruten tisdag på grund av stormandet med blixtar och åska (dock inget hagel då) då är det riktiga grejer på gång om till och med "Dorsey-the-machine" (min tränare) är tvungen att avbryta en träning. Det måste varit ritkigt jobbigt för henne...



Det här är ju sjukt



Kommentarer
Postat av: Vic

COOLT!

2010-10-08 @ 08:04:04
Postat av: Frejda

Men herre jesus!! va sjukt stora och hårda de måste ha varit!! :O

2010-10-08 @ 13:24:36
Postat av: Jesper

Ja jag tror hon har haft ett par sömnlösa nätter denna veckan

2010-10-09 @ 05:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0