Cool Pappa!

Min pappa är en duktig distanslöpare och har en tradition att springa Lidingöloppet varje år. Bara det är ju imponerande. Hitills har han lyckats komma upp i ÖVER 30!!! lopp genom sitt liv. Jag och min syster Victoria tyckte det var en bra idé att uppmärksamma detta och låta folk runt omkring honom veta vilket cool pappa vi har.

Till hans födelsedag i Augusti tryckte vi en tröja som han skulle använda på årets lopp som gick av stapeln i lördags:





Tydligen uppskattades denna present väldigt mycket då folk påpekade det höga antalet sprungna lopp när det blev förbisprungna ute i terrängen.
"coolt" "häftigt" "respekt" plus ett antal dunkningar i ryggen var några av de uppskattande ord han fick höra på vägen. Som han sa när jag pratade med honom i en kort intervju direkt efter loppet "alla uppskattande ord och ryggdunkningar på vägen fick mig att flyga fram genom hela loppet" Hur man nu lyckas flyga fram i 3mil är och förblir för mig en gåta...





Glad för presenten och nöjd efter målgång!




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja visst är han cool!!

2010-09-28 @ 07:10:28
Postat av: Victoria

Pappa är grym!!!! Är så damn proud of you!!! är riktigt ballt o se dig springa o få vara med o hejja i spåret.. Nästa är är det min tur också :)

2010-09-28 @ 09:05:38
Postat av: Frejda

Heeeeja Håkan!!!! :D

2010-09-28 @ 16:18:28
Postat av: cefilia

Grymt Håkan! impregnerande!!! :D

2010-09-28 @ 16:36:58
URL: http://flest.blogg.se/
Postat av: Löparen själv

RESPEKT

2010-09-28 @ 19:38:49
Postat av: Jonas

Hej Rebecca! din skola ar med pa toplistan over de 200 basta Universiteten i varlden! :) Grattis!

2010-09-29 @ 16:26:25
Postat av: M

verkligen respekt, Håkan!!

2010-09-29 @ 18:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0