Fölsedagsbarn

Ja, så var det dags att fylla ännu ett år äldre, hela 23 år fyllde jag i Fredags. Äldst i laget, vilket jag redan varit sedan mitt sophmore (andra) år, och nu "Mormor Reba" på riktigt.
Mina tränare var snälla nog att ge mig TVÅ presenter!

Av Demerae fick jag en vattenflaska hälld över huvudet! Mycket omtänksamt...Hon gick iof inte därifrån särskilt torr hon heller efter att jag gett igen, hämden är ljuv.

Av Dorsey fick jag simma en 100fjäril i långbana medans resten av laget fick skvätta och göra så mycket vågor de bara kunde...det var lååånga meter vill jag lova. 

De är så omtänksamma mina tränare. Men tro det eller ej, jag gillar dem iallafall, de vet att jag kan ta lite skit från dem =)

Jag hade iaf en väldigt bra dag med massa sång, kakor och gratulationer. Kvällen innehöll även en utgång med mitt järngäng här borta.



Johanna, Elina, Chris, Cameron och Jag
= Järngänget





Kommentarer
Postat av: Vic

hahah hade gjort vad som helst för att få se dig simma o alla andra förstör haha!!



åh järngänget saknar er därborta eller framför allt DIG!

2010-09-06 @ 08:33:15
Postat av: Anonym

Vem ar Chris? Ar han singel!?

2010-09-06 @ 16:55:59
Postat av: becca

Haha! chris är han längst fram, han är simhoppare och JA han är singel, vem frågar? =)

2010-09-06 @ 20:08:46
Postat av: mamma

Ser fram emot att traffa jarnganget till varen nar min insats for varldsfreden ar over. Kram!

2010-09-07 @ 10:38:56
Postat av: pappa

Vad har elina druckt med det röda ögonen? Fotogen eller motorbränsle

2010-09-07 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0