Mid-week tired

Tre dagar - 7 träningar... 5 simpass, 1 dryland/circuit pass på 1 1/2h, 1 gympass... Jag är trött...och har nu drabbats av mitt-i-vecka-trötthet..2 1/2 dag kvar innan det är helg!
 Håll ut! 


Jag är inte direkt känd för att vara den snabbaste på att ligga och gneta under träningarna och lägger mig ofta på bana 8 där vi sprintare ibland kör annorlunda pass eller bara samlas för att inte bli överkörda på banorna i mitten där det är massa djurande. Jag kallade vår bana "the slow lane" igår, men fick då ett snabbt svar av min canadensiska vän Jennifer:

"This is not the slow lane, it's the do-your-shit-good-and-get-something-out-of-it-lane"


SÅÅ rätt!! man blir inte bäst av att vara den som djurar mest på träningarna, utan av att vara den som "does the shit right"





Kommentarer
Postat av: Vic

Helt rätt!

2010-09-30 @ 07:50:30
Postat av: Jesper

Lane 8 heroes for the win

2010-09-30 @ 18:01:35
Postat av: Anonym

You are born to be the best number one and nothing less

Pappa

2010-09-30 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0