Sommaren är kort

Sommarn är över, det var tyvärr ett faktum när jag lämnade Sverige för några dagar sedan. Det var iof underbart att få andas in smyg höstkylan på mornarna innan det var dags att ta sig an super värmen i Arizona. Förutom ett väldigt roligt VM hann jag även med några få men dock värdefulla dagar i Sverige. Tack alla som varit med och gjort min minisommar i Sverige och VM i Shanghai super bra!



Familjemys (jag har inte den på alla fyra Victoria..)



Tylösandmys




Midsommarmys




Sommarbad!





Stockholmsmys




SM med underbara täbysim!!




Mitchy och Jag i Kina!






Kommentarer
Postat av: Vic

HAHA du visste precis vad jag skulle säga! men lugnt jag skickar bilden till ddig så jag också får va med:P



jäklar va snygg rygg du har btw!!

Puss

2011-08-18 @ 19:08:58
Postat av: Anonym

Coola bilder Träna på nu i Phoneix/ Arizona/USA mm

Jag stöttar dig i allt



Pappa

2011-08-18 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0