Jul i California

I år var första gången som jag fick testa på att fira jul på Amerikanskt vis. Julen tillbringades nämligen i Walnut Creek utanför San Fransisco hos min "andra familj" i form av Familjen Janssons som lämnat Sverige för norra Californien.
Mycket mat och mycket sovande blev det och det var nog väldigt bra för både min kropp och själv efter det mycket intensiva slutet på höstterminen.

Träna ska man ju göra även om det är jul och jag visste att Kasey Carlson som är min huvudkonkurrent i vår Conference bor i Walnut Creek, så jag slängde iväg ett mail och frågade om jag fick träna med henne. Visst fick jag göra det! Kul att få lite annat bröstsimsmotstånd än vad man är van vid och smygkika lite på vad hon pysslar med.



Kasey och jag på förra årets Pac-10 Conference


Nio pers i samma hus på juldagen innebar nio stycken julstrumpor som Tomten så snällt fyllde på genom skorstenen


Nina och Jag på Mount Diablo!


En av sysselsättningarna var att lägga pussel!! Vi blev lite smått besatta av att lägga klart det och det störde oss något Enormt när det i slutändan FATTADES två bitar!! (de dök dock senare upp på något underligt vis)


Kommentarer
Postat av: Vic

Åh va mysigt!

2012-01-04 @ 15:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0