Recap

Några veckors frånvaro som jag ber om ursäkt for, det har minst sagt varit fullt upp och som jag brukar göra när jag sugit på att uppdatera är att ära det senaste veckorna med lite bilder (betoning på lite denna gång)

Jag åkte hem till Sverige på snabbvisit för att simma SM. Jag simmade bättre än jag förväntat mig och är mycket nöjd med mina insatser. Jag klarade av att både gneta(!) och sprinta.
För er som kan simning så var detta mina tider.

200bröst - 2.28.5
100 bröst - 1.06.1
50 bröst i lag - 29.80!

Nu ville det sig så att mitt undervattenstag inte gick hem hos funktionärerna och jag blev diskad på både 200 och 50m bröstsim. Det var ett himla stohej om bröstsimsregler hit och dit under hela veckan och vändningar granskades med lupp. Jag är rätt trött på det hela men konstaterar iallafall att om regler förtydligas eller ändras så borde det skrikas ut i minareter världen över så är alla är på samma spår, för som det blev nu var iallfall norra halvklotet av jorden en aning förvirrade!

Emellan simpassen hann jag umgås lite med min fina familj och fina vänner som har gett mig så mycket energi att jag är alldeles fylld kärlek!

"Mina favorit avdankningar"

Efter en fin Sverigeresa dök jag rätt ner i skolböckerna och laddade inför Finalsweek, men först hann vi även med en liten överraskningsresa för min fina vän Johanna, som flyttar härifrån om några veckor....
Resan bar iväg till Las Vegas - Disneyland för vuxna med rykande drinkar och kalla tår!


Sedan...Krasch boom Bang! rätt ner i Finalsweek, även känt som de 1% av terminen som är fylld av 99% av terminens stress....5 prov och 2 uppsatser på mindre än två veckor...Igår kväll satt jag i biblioteket med några kompisar till 12 på natten och då var biblioteket fortfarande fullt av folk....USCH!!

6 down 1 to go! bara ett enda "litet" prov kvar innan det är dags för jullov och jag har avklarat 7 av 8 terminer på college!

Kommentarer
Postat av: mamma

Den är väl alkoholfri?

2011-12-10 @ 16:07:24
Postat av: Becca

sjalvklart!!

2011-12-10 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0