Conference Hype

4 dagar kvar till PAC-10, den första av tre stora tävlingar för mig de närmaste månderna!!!

Äta, sova, tagga, sova och lite plugg där emellan är vad dagarna är fyllda med. Flera av de andra stora Conferences i USA började denna vecka och man blir helt knäpp av att följa resultat, se vad mina svenska vänner på andra skolor simmar på för tider, försöka lista ut vad lagkompisarna och lagkapperna behöver simma på för tider för att kvala till NCAA. Men det är ju så spännande att tänka på!!!

Jusst nu vill jag bara åka iväg till Seattle, där PAC-10 går av stapeln i år. Trots att jag inte toppar förräns till NCAA så är jag väldigt redo att simma fort redan nu!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

You are borne to be the best number one nothing less.

Du ska bara ha nummer 1 framför ditt namn



// pappa

2011-02-18 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0