Det närmar sig...

Vi kom in i en ny träningsperiod efter nyår och därmed ett steg närmare Conference och NCAA.

Träningarna är inte ens i närheten av så hårda som i höstas och precis innan jul. Istället för grundträningsträning med mycket gnetande i bassängen är man nu istället full med mjölksyra då vi kommit in i en period där jag trivs som fisken i vattnet. Vi blandar fart- och mjölksyreträning med fin återhämtning och teknik- och detaljträning.

Igår simmade jag med sprintgruppen som består av ett gäng "halvlata" killar (förlåt Jesper, du vet att ja bara är avundsjuk) och två tjejer. Tränaren sa åt oss att stänga av våra hjärnor, inte tänka på simning (hur det nu ska gå till när man ligger och vevar i klorvatten) och bara gliiida, vila så mycket vi själva ville och mest njuta av livet och glidet - I Like!


                                                                    Reba Enjoy's Life







Kommentarer
Postat av: Anonym

låter skönt för dig.. även om jag har svårt för det där med att glida i vattnet.. kämpar för mitt liv varje simtag jag..

2011-01-13 @ 07:45:33
Postat av: Niklas

Vila är för fegisar!

2011-01-17 @ 15:51:19
Postat av: Vic

o ingen kommer ihåg en fegis.....

2011-01-19 @ 10:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0