Tim Tebow!?

I Onsdags uppstod det mitt under styrketräningen en viss upphetsning bland de fotbollsintresserade simmarna. Tydligen så befann sig en av USA:s bästa Quarterbacks, en viss Tim Tebow från Denver Broncos, mitt i vårt gym och körde lite situps sådär en onsdags eftermiddag... No big deal!

Jag som är måttligt intresserad av NFL football förstod ändå att det var en stor grej att han var där då några tog kort med honom och halva laget uppdaterade sina facebooks-statusar till att de hade "tränat med Tim Tebow"


 

Sean, Tim Tebow och Tyler




Kommentarer
Postat av: pappa

Jaha Vem är denna kille.Inte en aning i Europa

2011-01-28 @ 23:13:51
Postat av: Becca

Ja uppenbarligen vet inte jag heller. Men The Broncos är ett riktigt bra NFL lag och är man Quarterback där är man stor!

2011-01-29 @ 01:39:23
Postat av: vic

jag är större

2011-01-29 @ 17:01:26
Postat av: Frejda

Oj, denver broncos är ju nisses lag!! Han och några av hans kompisar e ju galna i amerikansk fotboll och streamar alla matcher. Ska berätta det för honom = stoooor grej för honom me! ;) Händer det igen skulle han nog verkligen uppskatta en autograf..? Haha :)

2011-01-29 @ 18:48:29
Postat av: pappa

I eorupa spelar vi soccer.Kan du förklara vad det innebär.Alltså fotboll med fötterrna. sparka in i ett mål, super stort. Ta Italienskaligan skit stor fråga Markus

2011-01-29 @ 21:28:17
Postat av: vic

känns som pappa hänger med i fotbolls svängarna:P hihi

2011-01-31 @ 06:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0