Nya vänner

I helgen hade vi tävling här på hemmaplan, en massa barn och en del proffs som Cullen Jones tog sig hit för att tävla. (till alla små-flickors förtjusning)

En helg för att få träna på mjölksyra och försöka minnas hur man lägger upp en 100ing bröstsim efter två månaders tävlingstorka blev målet för min helg. Efter ett antal försök tycker jag ändå att jag fick lite koll på hur man gör igen.




Jag fick också en ny liten bröstsimsvän under denna helg, 13-åriga Isabelle från Sun Devil Aquatics.






Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 09:41:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0