Sommar i Tempe, AZ

Halva stan är tömd på folk, mitt hus är tomt på rumskompisar och halva laget har åkt hem (så har de varit den senaste månaden iof). Nu börjar även temperaturen så sakteliga krypa upp mott rätt obekväma grader. Det händer inte så mycket just nu men jag har iaf kommit in i en bra träningstrutin här i min ensamhet.

Men om Tio dagar får jag ÄNTLIGEN stå på Svensk mark igen!! Jag har inte varit hemma sedan i November, så det är på tiden. Jag känner mig väldigt redo att åka hem till blommor, grönt gräs och Svensk sommar - det bästa som finns.

Men under tiden som jag tränar på här borta sysselsätter jag mig med att läsa en ledarskapskurs på sommarskolan för att jag ska kunna ta lite färre klasser till hösten. Idag köpte jag även Jordgubbar och gammeldags vaniljsglass för att försöka få lite svensk sommarfeeling!

Tyvärr har min kamera gått sönder och min mobil och min dator har vissa sammarbetssvårigheter, det kan bero på att de båda två sakta men säkert närmar sig en säker död så det blir tyvärr inte så mycket bilder den närmaste tiden.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0