NHL

Igår var jag på min första hockeymatch någonsin! NHL match med Phoenix Coyotes (ja, vi har faktiskt ett rätt bra hockeylag mitt i öknen). Min kompis pappa hade en "luxury suite" med sitt företag och jag hade tur och fick smita med på en match med bästa utsikten.

Jag som är måttligt insatt i ishockey hade ingen aning om vilka de skulle spela mot och blev rätt exhalterad när jag upptäckte att de skulle spela mot Vancouver Canucks, för vilka spelar inte där om inte självaste Daniel och Henrik Sedin och Mikael Samuelsson!

Det fanns även en svensk med i Phoenix Coyotes så vi var väl representerade på plan och även i publiken då jag såg någon vifta med en svensk flagga i folkhavet. Matchen slutade 4-3 till Vancouver efter förlängning.


Pamela och jag i vår Luxury suite



Coyotes i svart/rött och Canucks i vitt/blått




En svensk representant i publiken =)








Kommentarer
Postat av: Vic

Va kul!!! coolt juh! en annan sitter o sliter med examensarbetet!

2011-03-10 @ 07:46:45
Postat av: pappa

vsd ballt

2011-03-11 @ 20:33:59
Postat av: Anonym

Ok, lite sen kommentar, jag vet. Men fan vad avundssjuk jag blir!! Jag vill också gå på NHL-match!!

2011-03-22 @ 11:18:55
Postat av: Lillis

Uppenbarligen kom inte mitt namn med, men föregående kommentar var alltså från mig! :)

2011-03-22 @ 11:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0