Vår vän James

När vi minst anar det dyker James upp i vårt hus, han kommer in på alla möjliga sätt, via garaget eller så hoppar han över den två meter höga muren till vår altan. Hälsar lite och kryper sedan ihop antingen Under Elinas säng, I min säng eller på stolen brevid Johanna när hon pluggar.

Jag har aldrig riktigt gillat James, för han ska alltid komma in i garaget när man har som mest bråttom, Plus att han en gång Kissade på min väska när han råkade bli instängd i garaget. Fram tills igår.

Igår var jag ensam hemma och satt och pluggade i vår soffa.. Helt plötsligt dyker James upp, stryker sig mot mina ben, kliver över mina böcker för att få uppmärksamhet men avslutar med att lägga sig bekvämt på en filt på soffan...Då smälte till och med mitt iskalla hjärta och jag har nu accepterat honom som en återkommande gäst i huset.








Kommentarer
Postat av: vonka

Hej Becca! Long time no see, hoppas att allt är bra med dig (vilket det verkar vara av bloggen att dömma) Drömde om dig i nattt, helt sjukt läskig dröm och ville bara höra av mig o kolla läget. Ta hand om dig där borta i staterna och grattis till allt du presterat hittills!! Kram Veronica

2011-03-14 @ 09:25:00
Postat av: vic

Det är ju han som skrämde livet ur mig x antal gånger! Har ni döpt honom eller heter han James?

2011-03-14 @ 09:45:15
Postat av: cefilia

Hahahha, jag trodde först du skrev om någon kompis till er, men när jag kom till det där med att han kissade på din väska så blev jag liiite fundersam!!!

2011-03-14 @ 16:51:14
URL: http://flest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0