LA Weekend

Jag och min skottska vän Robyn tog vårt pick och pack förra helgen och lämnade Arizona för en helg i Californien och Laguna Beach.
Det blev besök på Hollywood Boulevard, Rodeo Drive, kändis spaning i Beverly hills och lite sand mellan tårna! Massa god mat och solnedgångar vid vattnet. Det är underbar att få se och höra lite havsvatten lite då och då,tror det behövs för själen.
Området runt omkring Los Angeles är underbart vackert och grönt men livet i LA är också väldigt speciellt och annorlunda från vad jag är van vid.

Vad man har för bil, var man har hus, var man shoppar och att ha botox för att gömma att man åldras är väldigt viktigt i LA. Varenda kotte är filmproducent eller är gift med en music manager. Jag tyckte det var väldigt intressant att se vilket annorlunda liv det är...Men det är ju tur att alla människor inte är lika, de vore ju tråkigt.



Jag och Robyn


Hejja Greta!!







Tråkig bil? parkerad på Rodeo Drive








Kommentarer
Postat av: mamma

Häftigt!!! Härliga bilder. Men jag skulle aldrig i livet kunna bo där!! Kram

2011-05-27 @ 21:23:49
Postat av: pappa

Snygg bil :har du köpt den till Marcus

2011-05-29 @ 19:28:56
Postat av: vic

där är ju min bil!! jag som har letat sen den blev snodd!

2011-05-29 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0