Back in Business

Nu har jag varit tillbaka i verkligheten i en hel vecka, en veckas break i en helt annan värld var välbehövligt! Förra veckan var tuff på många sätt och jag blev definitivt SMASHED på träningen när jag kom tillbaka. En uppochnedvänd kropp och hjärna som inte riktigt visste när den fick sova äta och dricka skulle försöka träna på lika hårt som de andra som tränat under hela veckan jag varit på resande fot - Inte supersmart av Becca. Men ibland är man Ung och Dum, ja kan köra med det uttrycket fortfarande, sedan när ordet Ung försvinner, då blir man ju bara Dum... 

Nu är dock "huvudet upp och fötterna ner" igen och balansen har återfunnit sig.

Nästa vecka börjar ÄNTLIGEN collegeasäsongen, första Dualmeetet mot UNLV (Las Vegas) !!!!!





Kommentarer
Postat av: Vic

Ha så himla roligt!!!

2011-10-18 @ 20:03:46
Postat av: Anonym

Japp då är de bara att koppla in skallen igen och träna på.Kör hårt bruden.Remember ..You are borne to be the best number one and nothing less

Ålder är bara ett nummer inte döds annons som en välkänd simerska har uttryck sig

Take care

dad

2011-10-18 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0