Dubai

För ett par veckor sedan fick jag en inbjudan från organisatörerna till Världscupen i Dubai som ville att jag skulle komma dit och tävla! Spännande och en aning otippat tyckte jag. Tävlingen går 7e till 8e Oktober så det är ganska tidigt på säsongen men jag bestämde mig iaf för att åka. Det är alltid bra att få lite fler internationella tävlingar i kroppen speciellt ett år som detta.

Så om en vecka åker iväg på en liten trip till Förenade Arab Emiraten för att plaska lite. jag har hört att Dubai är ett rätt coolt land också!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul! Hoppas att tavlingen gar bra. Lycka till!

2011-09-28 @ 06:04:54
Postat av: Vic

kan du ju åka skidor också!finns ju värsta inomhus anläggningen

2011-09-29 @ 19:23:21
Postat av: Anonym

Köp en Rolls Royce när du är där,de slumpas bort

Pappa

2011-10-04 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0