kronisk gåshud

Jag trodde att det kanske var avsaknaden av riktiga vinterkläder efter fyra år i öknen, eller att Florida värmen till slut hade gått ur min själ och lämnat över till den svenska kylan att krypa in under mitt skinn. Men de senaste fem dagarna har jag inte lyckats tina upp helt under någon av dygnet alla timmar. -23 grader, hör inte till en temperatur som min kropp varit med om på flera år och har därför befunnit sig i någon typ av chocktillstånd med konstant gåshud!
 
Jag tror iallafall att jag kommit på varför jag behövt sova med vinterkläderna på i sängen. Min fönsterventil har stått öppen sedan i somras och har därmed låtit -23 grader kalla vindar svepa in över min säng!! 
 
Inte så konstigt att jag aldrig tinade upp! Ventilen är nu stängd och jag kan ta av mig pälsmössan under nattens timmar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0