Pac-12 Conference

Min allra sista Pac-12 Conference är över och jag måste väl säga att det gick helt okej. Otoppad som heter duga lyckades jag försvara min vinst på 100 bröstsim för tredje året i rad, med hela två hundradelars marginal!

Mina fina föräldrar hade också tagit sig över atlanten för att beskåda min sista Conference och vad jag förstår hade det fantastiskt roligt tillammans med en galen föräldra grupp från Arizona State. Föräldrarna i hejjarklackarna i collegesimning är inte att leka med. Det kör "All - in" med hejjarramsor, uppladdning i baren och krigardanser! Kanske är något för svenska simmarföräldrar att ta efter för att göra långa simtävlingar lite mer livade?

Nu är det dags att sikta vidare mot NCAA och OS-kval om några veckor!! Eftersom jag har så pass viktiga tävlingar framöver blev conference är lite lugnare tillställning än det var förra året för min del. Trots det hade större delen av laget tappat rösten av allt hejjande och skrikande!


Den ständigt kortaste bröstsimmerskan. Lite roligt är att det var exakt samma pristagare som förra året, bara lite omöblerat på pallplatserna.



Mammsen och Pappsen


Kommentarer
Postat av: vic

tänkte precis säga det.. du är typ två huvuden kortare! haha men har ju dom minst 30 cm tillgodo = du är bäst

2012-03-01 @ 20:08:33
Postat av: Fridur

Nämen åh är dom där! :) hade ingen aning! Skype snart kanske?!? :) å grattis till gulde!! ;) du e bäst!

2012-03-01 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0