Full rulle!

Ja då var man igång med det vanliga livet igen och det är med blandade känslor må jag säga.

2012 har dragit igång, Conference, NCAA och OS-kval tävlingar närmar sig med STORA steg vilket är mycket spännande. Det är nu som den roligaste delen av simåret börjar!

Samtidigt påbörjar jag min sista termin på College och som Collegesimmare, och som alla säger: "Jag kan inte förstå hur fort det gått, 4 år tjopp tjopp - över" det ska förstås bli ganska skönt att slippa sitta på våra pluggstolar efter den 3e Maj, motivationen är inte på topp för plugg jusst nu...

Och såklart den ständiga frågan till folk som tar studenten eller är klar med universitetstudier "vad ska du göra sedan?..."

- Ja int fasiken vet ja det nu inte, så ni behöver inte fråga! Men jag är inte orolig än, jag har några olika vägar att välja, gäller bara att komma på vilken av dem man vill ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0