Graduation - Class of 2012

Nu har jag kommit ut ur min bubbla som pågått i ett antal månader, därför denna totala tystnad på bloggen. Livet på våren är alltid så fantastiskt full med saker att göra, fokusera på och ta sig igenom. I år avslutades det hela med en hejdundrande Graduation vecka!!!

Fyra år av plugg, slit, träning, massa kul och en hel del äventyr har kommit till ett slut. Lyckan och friheten när jag lämnade in min ALLRA SISTA uppsats går inte att beskriva! Det har varit de bästa åren i mitt liv men allt har sin tid och jag är redo för nya äventyr nu!

Familj och vänner kom hela vägen från Sverige för att vara med och fira, och även om veckan var väldigt intensiv var det så kul att ha alla där att man knappt hann sova.

Roomies all done with College!

Pimpad Graduation hatt. Jag och Elina syntes överallt bland tusentals studenter

Kära Familjen på plats i Arizona hettan!

Svenska Flickor på Examens fest, Johanna kom hela vägen från Sverige hon med!

Simmar och Simhoppar Graduates i våra Harry Potter utstyrslar!

Glad Examinerad Student med en Bachelor i Global Studies redo att förändra världen!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0