klorvatten vs saltvatten

 
Det blir ju väldigt mycket simning och klorvatten i mitt liv så för några dagar sedan kände jag för att testa något nytt och annorlunda. Jag åkte och seglade för första gången i mitt liv med en grupp människor jag aldrig träffat förrut. Spännande att lära sig något nytt, tydligen var jag en baddare på att styra och blev erbjuden att vara med i något race om någon vecka! Fast då är jag ju iväg och racear i vattnet i Kina så det gick inte. Jag fick ju även lära känna lite nya människor som har saltvatten istället för klorvatten i huvudet varje dag. 
 
 
       
Mitt crew minus kameramannen
 
 

Kommentarer
Postat av: vic

Du har väl ärvt dina skills av Pappa kan jag tro. Mamma stod väl mest för sjösjukan har jag hört...

2012-10-19 @ 15:41:44
Postat av: mamma

Dags för en uppdatering INNAN Asien?

2012-10-26 @ 18:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0