Sprintheaven!

Jag befinner mig verkligen i Sprinthimlen här i Miami. Det är som om de plockat ut allt de bästa med simträning och lagt ihop det till ett simprogram. Max sprints, lång vila, återhämtning, fart träning, mjöklsyra träning, mycket styrketräning och extrem detalj fokus och mycket start och vändningsträning.
 
Jag har fyllt på med distansträning så de räcker hela livet ut under College så nu lever jag det goda livet och det ska bli kul att se vad det ger för resultat när jag nu drar iväg på dessa tävlingar inom några veckor!!
 
2/11-3/11 Världscupen Peking
6/11-7/11 Världscupen Tokyo
10/11-11/11 Världcupen Singapore
 
 
World tour - Tjihu!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Asså fy fan vilket glassigt härligt liv du lever Becca!!:) Hoppas att allt går bra!!
Kram Jonna

2012-10-12 @ 18:36:19
URL: http://jonnanyback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0