Blixtar och Dunder

När man simmar utomhus i Miami kan man ganska ofta räkna med att träningen blir avbruten eller inställd på grund av att blixt larmet går vid poolen. Oturligt nog inträffade detta denna lördagsmorgon...Jag och Arianna satte oss, lagom sega och morgonyra, för att åka till veckans sista träning i regnet. Då kommer ett sms om att träningen är inställd - synd tänkte vi, återvände in och kröp ner under täcket igen.

Nu lyssnar jag på regnet mot rutan och måste väl erkänna att jag tycker det är lite skönt att veta att jag inte behöver stå i baddräkt i det här vädret.



Kommentarer
Postat av: vic

magiska under...

Svar: None
Becca

2012-09-25 @ 19:16:35
Postat av: mamma

Vackert är det i alla fall och aldrig fel med en sovmorgon!

2012-09-25 @ 19:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0