Från Hemlös till Sänglös

I förra veckan bytte jag upp mig från att vara Hemlös i Miami till att endast vara Sänglös i Miami. Jag fick flytta in i min lägenhet, men stod utan en enda möbel! Det enda jag ägde var en kniv, ett par plastskedar som jag tagit från ett glass ställe och en plastmugg. Jag kan meddela att man inte kan laga mycket mat med dessa redskap. Men med lite kreativitet lyckades jag få ihop några måltider. 
 
Min säng blev provisoriskt ihopsatt av tre soffkuddar på golvet i mitt rum omringad av diverse väskor och packning. Denna 85cm breda hög var förvånansvärt bekvämt måste jag säga. Det konstaterades dock ganska snabbt att jag och Arianna (som rumskompis) behövde ta en dagstrip till kära IKEA för att fylla upp med en å annan tallrik och lampa att fylla våra tomma rum med.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0