Hemlös i Miami...

Jag har nu varit i Miami i över tre veckor och har fortfarande inte lyckats få flytta in i min lägenhet...Det har varit massa krångel, men när man väl hittat något man verkligen vill ha är det ett himla projekt att börja om att leta. Lägenhetsletande är ett heltidsjobb!!!
 
Jag bodde ett par veckor på en soffa/delad säng men har nu uppgraderat mig till en egen säng i ett rum som jag delar med min blivande roomie hos en föredetta simmarkille. Man lär sig definitivt mycket av att bo under samma tak som olika människor! Är dock lite sjukt att säga att man är hemlös i Miami. 
 
Men, lite lycklig blir man i allafall när man går hem från träningen och får blicka ut över detta vackra Campus..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: vic

Åh va synd det är om dig...

2012-09-07 @ 16:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0