It's the little things that counts!

Den senaste veckan har jag kollat i brevlådan tre gånger om dagen för att se om jag fått ett efterlängtat paket, innehållandes en välbehövd osthyvel! Idag, ÄNTLIGEN, låg paketet där så vackert och väntade på mig efter träningen!
 
Paket är alltid kul, men när paketen innehåller en extra oväntad bonus är det ännu roligare! Avsändarna till dagens paket hade vänligheten att skicka med två hederliga svenska tablettaskar som jag inte ätit sen jag var i tio-års ålden tror jag!
 
TACK så mycket Johan, Martin och Victoria! Ni gjorde min dag. Nu kan jag börja äta riktiga ostskivor igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kunde tyvärr inte skicka med osten:-P

2012-09-26 @ 07:56:43
Postat av: Anonym

/Victoria

2012-09-26 @ 16:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0