Moster Becca

Dagen som vi väntat på i ca 9 månader kom i förrigår!! Min kära syster, Victoria, och hennes Martin, har blivit föräldrar till världens sötaste lilla flicka!
 
Jag har ofattbart nog blivit moster och fick en STOR våg av hemlängtan och ville bara hoppa på första bästa plan hem! Men jag får vänta med att träffa världens goaste unge, född på världens goaste dag - fettisdagen, i fyra månader till...  
 
Tills dess tar jag tacksamt emot allt från bilder på en stortå till videosnuttar på när hon har hicka! 
 
Tänk att man kan känna så mycket kärlek till någon man inte ens träffat och som man inte ens känner än!
 
 
 
Elsa Agnes Ejdervik 13-02-12 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fridur

Åh finaste!!! Hon är góare än alla semlor i världen!!! <3 det gjorde dom verkligen bra Victoria och Martin!! Nu kan vi äntligen mostra oss ihop :)

2013-02-14 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0