Dykvideo

Det är ju en aning svårt att ta bilder under vattnet med sin Iphone. Den är redan fuktskadad så det räcker på grund av att mitt liv utspelar sig kring vatten. Men som tur var filmade en av mina instruktörer när vi gjorde vårt sista öppet vatten dyk från Miami Beach! 
 
Jag var alldeles för upptagen med att spana in koraller och randiga fiskar så jag visste inte ens att denna video fanns. 
 
Vi var och dök på två olika ställen. Först vid ett korallrev och sedan vid en undervattens kyrkogård där folk betalt för att bli begravna under vattnet i olika former exempelvis som en sjöstjärna eller en krabba. Jag gillade kyrkogården bättre och bilderna därifrån börjar strax efter att halva videon gått. 
 
Jag är personen som har rosa armar på min våtdräkt så det är ganska lätt att se mig. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härlig film. Men griftefrid är inget man bryr sig i där borta eller?

2013-03-03 @ 19:07:06
Postat av: Rebecca

du far ju ga runt pa en kyrkokarg pa land ocksa om du vill, samma sak fast vi simmar runt pa den istallet.

2013-03-03 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0