Ny Sponsor!

Äntligen är det påskrivet, officiellt och klart att jag nu är en TYR Warrior. Det betyder att jag från och med nu är sponsrad av simmärket TYR! Vilket jag är fantastiskt nöjd med då mina snabbaste lopp någonsin (bland annat mitt svenska rekord från SM i höstas) alla simmats i en TYR-baddräkt. 
 
 
Ja, bilden är spegelvänd, men tar man en egobild på datorn så blir det tyvärr så av någon anledning! 
 
 
När jag ändå är inne på det här med sponsorer kan jag passa på att tacka Vallentuna Gym & Sim för att de i höstas hjälpte mig att förbereda mig inför VM i Istanbul på bästa sätt! (bättre sent än aldrig) 
 
 
  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: vic

Inte bara bra baddräkter. Gillar hooden! Snygg färg!

2013-03-24 @ 07:41:58
Postat av: Eva Karlsson

Va roligt - grattis!! Kram

2013-03-25 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0