Patriotisk Brandpost...

Idag när jag var ute och gick med de två hundarna jag vaktar denna helg, stötte vi på den här, något patriotiska brandpost i ett lugnt villaområde utanför Miami...Undrar om vi i Sverige någonsin skulle få för oss att måla våra gula och blå? 
 
För övrigt kan jag, för er som inte testat att gå med två hundar i flexikoppel, meddela att det är både en konst, en akrobatisk övning och en skrattretande stund. Vid ett tillfälle sprang den lilla terriern under magen på den större boxern, snodde ett varv så att kopplet drogs ihop runt båda bakbenen och därmed gjorde den skickligaste fällningen jag sett på länge!! All cred till terriern "Papi
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Dags för en liten uppdatering om tid finnes??

2013-04-29 @ 07:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0