Hastiga förändringar

Av flera olika anledningar fick jag, för några veckor sedan, ganska hastigt lämna Miami för att hitta nya träningsmöjligheter på annat håll. Jag hamnade i Auburn, Alabama. Jag var här förra sommaren i ett par veckor och var väldigt nöjd med träningen så det var inte ett svårt val. 
 
Man kan tycka att gå från att bo i paradiset i Miami till en small town i södra Alabama var ett nedbyte, men jag trivs riktigt bra här! Kanske är halv-lantis blodet i mig som kommer fram. Träningen går bra, träningsgruppen är kul och har höga förhoppningar och det finns inte så mycket som kan störa träningsfokuseringen. Simmässigt sätt är detta en fantastiskt plats att vara på. 
 
 
Living the simple life in small town Alabama - Häromdagen stod den stora utmaningen Jordgubbsplockning på schemat!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0